Nāves tītari

Tītari 3 mēneši un sāka lietu. Es baroju tos ar jauktu lopbarību un dažreiz apkaisa kviešus, kukurūzu, miežus un auzas. Pastaigas pa ielu, satverot zāli, atsevišķi grāvju nātres. Lodēšanas metronidozols. Daži caureja, 2 nomira, aknu zaļa krāsa. Sāka dot skābo pienu. Apetīte parādījās, spalvu sāka izskatīties labāk. Un šorīt es ienācu - viens guļ un atkal mani ēzeļi ir netīri, caureja dažos. Varbūt no Metronidosal? Vai viņiem ir aknu ciroze? Lai sāktu rezultātu, tie joprojām ir mazi. Ko darīt (Irina)

Kas ir jautājums?

Labdien! Precīzi noteikt, kas notika ar jūsu putniem, ir diezgan grūti. Caureja, slikta apetīte, letarģija un saburzītas spalvas - daudzu slimību pazīme. Zaļo aknu krāsu iemesli ir arī diezgan maz. Piemēram, tas varētu būt mehānisks kaitējums, kas izraisīja liesas plīsumu vai kādu parazītisko mikroorganismu izraisītu slimību.

Es varu arī ieteikt saindēšanos. Iespējams, ka barībā nonāk daži nelieli daudzumi vai zemas kvalitātes graudi, piemēram, lopbarība. Es iesaku steidzami meklēt vietējā veterinārārsta palīdzību. Ļaujiet viņam pārbaudīt putnu un veikt testus laboratorijas testiem. Tikai tādā veidā jūs uzzināsiet, ko tieši tītari ir slimi un varēs efektīvi ārstēt.

Par narkotikām

Jūsu pieņēmumi par caureju var būt pareizi. Metronidazols faktiski var izraisīt caureju mājputniem. Šīs zāles māja jūsu gadījumā šķiet pareiza, bet atkal nav skaidrs, ko putni ir slimi. Tāpēc situācija var izskaidrot tikai putnu pārbaudi uz vietas.

Загрузка...

Skatiet videoklipu: KĀ PIERADINĀT PŪĶI 2 Oficiālais treileris 2 (Oktobris 2019).

Загрузка...

Загрузка...

Populārākas Kategorijas